قیمت روز گوشی های سونی اکسپریا (۱۶ خرداد) ثبات قیمت ها
نوشته شده توسط : سعید آجودانی

xperia-C3-black-1240x840-c8952bfcb443173d1e7179c48cdcde90بازار گوشی های اکسپریا این روزها با ثبات ترین ایام خود را سپری میکنند. در این هفته ها ما شاهد کمترین تغییر قیمت بین گوشی های اکسپریا بوده ایم که شاید مهم ترین دلیل آن، طولانی شدن حضور گوشی های فعلی اکسپریا در بازار و به ثبات رسیدن قیمت آن ها باشد.

در این روزها کمتر کاهش یا افزایش قیمتی در بین گوشی های اکسپریا دیده میشود. البته در این بین برخی از مدل ها همچون اکسپریا C3 استثنا هستند که در طول یک ماه گذشته افزایش قیمت زیادی را تجربه کردند.

بازار گوشی های موبایل در کشور ما خود را برای حضور چند اسمارت فون جدید از خانواده اکسپریا آماده میکند. ما انتظار داریم در هفته های آینده شاهد ورود اکسپریا M4 و اکسپریا C4 در بازار کشور باشیم که در کنار این دو باید اکسپریا +Z3 را نیز حساب کنیم که ماه آینده پای آن به بازار کشور ما باز خواهد شد.

در حال حاضر قیمت انواع اسمارت فون های سونی به شرح زیر است. توجه کنید که این قیمت ها مختص مرکز است و در شهرستان ها افزایش قیمت ۵-۷ درصدی برای انواع مدل های زیر طبیعی است. رنگ قرمز نشانه کاهش قیمت، رنگ سبز نشانه افزایش قیمت و رنگ آبی نیز نشان عدم تغییر قیمت نسبت به هفته گذشته است.

3.16





:: برچسب‌ها: قیمت روز گوشی ها,قیمت ,
:: بازدید از این مطلب : 721
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: